vrijdag 17 augustus 2012

Leuke post

Ik kreeg vandaag een leuk pakketje met de post. Al deze mooie handgeschepte papiertjes werden mij toegestuurd.


Ik kreeg van Hannie een vraag over mijn handgeschept papier. Zo kwam ik te weten dat zij dit ook af en toe eens doet. Zij maakt haar papier niet van broodzakken, maar van afval uit de versnipperaar.  Toen kwamen we op het idee om eens wat papiertjes te ruilen. 

Ik was verbaast dat Hannie zo enthousiast was over mijn staaltjes. Hier kunnen jullie haar berichtje lezen. 

Maar nu begrijp ik haar helemaal. Wat leuk om de papiertjes van iemand anders te bekijken, te bewonderen, te voelen... 

Op dezelfde manier gemaakt en toch zo anders... Hier nog 2 grotere vellen. Zelfs met een mooie zeefdruk op. 



We hebben ook spontaan een zelfgemaakte kaart geruild. Kijk eens wat een prachtige kaart ik mocht ontvangen!!!




Hannie maakt mooie quilts en alle soorten kunstwerken met textiel. Dit is een hele mooie kaart!  Ik heb weer een pareltje erbij in mijn collectie... 

Bedankt Hannie voor deze ruil. Ik denk dat we er beiden iets aan hebben.  
Papier scheppen is meer dan een hobby. Elk velletje wordt gemaakt met geduld en passie... Er gaat veel werk aan vooraf, maar de voldoening van het resultaat is altijd belonend. 
Dat vind ik toch...

7 opmerkingen:

  1. piep wat mooi jullie papiertjes, lijkt me ook een heerlijke verslaving om te doen, blijf ons verbazen meid

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou en of beide foto's zijn met prachtige hand geschepte papieren!! een lust voor het oog
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik ga het binnenkort ook eens proberen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat maakt bloggen nu zo leuk he :)
    Mooie ruil en je kreeg een prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige papiertjes!
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie ruil!
    Het is prachtig papier. Leuk om te zien hoe iedereen er zo een eigen draai aan geeft en het papier versiert en bewerkt.
    De kaart is een juweeltje!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine