dinsdag 18 september 2012

Bloemenslinger

Ja, zolang het zonnetje nog warmte geeft blijf ik in zomerstemming!

Ben ik deze zomer nu een beetje lui geweest, of was ik met te veel tegelijk bezig? Maar sommige dingen geraken maar niet af. 






Gelukkig is mijn bloemenslinger wel af geraakt. Vandaag heb ik hem boven opgehangen. Misschien wat te felle kleurtjes voor het najaar, maar ik blijf hem toch mooi vinden. 



Het patroontje vond ik bij Stins. Het laatste rondje liet ik weg. Voor wie nog bloemen wil haken, hier vindt je de beschrijving.

En voor mijn part mag het weer zeker nog goed blijven tot na het weekend, want ik heb nog veel te doen. Deze namiddag heb ik papier geschept. Het zal zeker nog meer dan een dag duren voor mijn tonnetje pulp leeg is. Het scheppen gaat vlot, maar de voorbereiding was een heel karwei. Het wordt een heel speciaal papiertje... Meer hierover in een volgend berichtje.

12 opmerkingen:

  1. Schattige bloemen.
    En ja de herfst vraagt om warmere
    kleuren.
    Maar ach er komt weer een mieuwe Lente en Zomer
    hij komt dan vast weer van pas.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijke bloemensslinger! Als je de kleurtjes maar mooi vind, dan maakt het tooch niet uit wat voor jaargetijde het is? Je verandert je interieur toch ook niet elk seizoen ;-)
    Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk toch met dat druilerige natte weer (hier althans)! Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar, vooral dat beetje rood/oranje randje in het midden geeft een bijzonder effect! Bedankt voor het delen van het patroontje! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige bloemenslinger, mooie kleuren
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bloemen! Zo'n slinger maakt vrolijk!
    Daar zou ik wel bij willen zijn hoe jij papier schept. Lijkt me heel mooi.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleur is perfect hoor. Hier bloeien de asters in exact dezelfde paarse kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo'n bloemetjes ketting! Nog een beetje zomer in huis nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ik ken dat, met teveel tegelijk bezig zijn en zo vanalles onafgewerkt liggen hebben :-) Maar je slinger is supermooi geworden! (ene... bedankt voor je hele mooie kaartje! echt super!, ik zet het woensdag op mijn blogje)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bloemenslinger brengt inderdaad nog wat zomerse sfeer in huis, mooi met dat paarse kleur ...
    Nog een fijn weekend, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat leuk en schattig.

    Van mij mag de zon en zomer der altijd wel wezen lekker warm:)


    Groetjes Alissa,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vrolijkt toch altijd op zo een slinger!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine