dinsdag 15 januari 2013

Veel sneeuw en mooi pakje

Ook in het Meetjesland is er veel sneeuw gevallen. Dit is onze tuin. De vogeltjes komen van het lekkers eten.






Vooraan zie je hier nog een stukje voetpad voor onze oprit. En deze drie schaapjes staan aan de overkant van de straat. Die hebben blijkbaar geen last van de sneeuw.

Gisteren voor het begon te sneeuwen, kwam de postbode langs  met een heel mooi pakje.



Het is de give-away die ik heb gewonnen bij Lianne van Eigenwijzz. Ik schreef er hier al over in een vorig berichtje. Wie haar blog nog altijd niet kent, ga vlug eens kijken. Lianne maakt hele mooie dingen. Ze verdient zeker een heel pak meer volgers!!!












Ik was reuzeblij met dat mooie etui dat ik gewonnen heb. Maar Lianne stak er nog een ander geschenkje bij. Kijk eens naar dat mooie blauwe theezakjesmapje. Dat is wel een hele mooie verrassing. Echt iets praktisch. En allebei zijn ze zo netjes gestikt en afgewerkt.  Heel hard bedankt Lianne ik ben zeer blij met de 2 geschenkjes.  En dan nog een lieve kaart erbij. En de kaart was dan ook nog mooi assorti met het weer buiten.

11 opmerkingen:

  1. Eindelijk is het winter, heerlijk!
    Zelfs het vogeltje heeft er zin in!
    Veel plezier met je gewonnen give-away en nog
    een gezellige, warme avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zo'n cadeautje !
    en mooie foto's

    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje!
    Dankzij jou heb ik haar leuke blog ook gevonden en zij daardoor weer mij :-)
    Mooie plaatjes van de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van de sneeuw! Zie ook een beetje blauwe lucht, dat hebben wij niet gehad helaas. Geniet van je cadeau, superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuk pakje ontvangen! Je foto's zijn sfeervol, sneeuw is mooi om te zien maar ls koukleum verlang ik nu al naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig gezicht met al die sneeuw! En geniet van je leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi etui en het theezakjesboekje is superhandig (en mooi). Jullie tuin is een schiterend sneeuwlandschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofferd! Ik til dit met bibberende armen. Heb net een hele lading sneeuw geruimd van de oprit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's!
    Ook een hele leuke give-away heb je gewonnen, komt vast van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie winterplaatsjes en mooie give away heb je ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne give-away met extraatje :-) Ja die sneeuw hé, zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine