woensdag 7 augustus 2013

Tassen gepimpt en weer mooie post gekregen

Hier konden jullie ze al zien toen ik de tassen maakte. Maar nu zijn ze volledig af. Ik heb ze eindelijk allebei gepimpt. 

Deze heb ik aan mijn dochter gegeven. Ze is eigenlijk zo geen tassenmadam, maar deze heb ik haar al vaker zien gebruiken. Dat wil dus zeggen dat ze zeker in de smaak valt. 


Dit zijn de gehaakte bloemetjes.




En deze week heb ik dan eindelijk de andere tas afgewerkt. 






















Ik heb heel lang getwijfeld hoe ik de sluiting zou afwerken. Ik heb er dan eindelijk een soort turnzakje van gemaakt. Voor de bodem heb ik een cirkel gesneden uit een stevige plasticmap.
Ik heb ze ook gepimp met bloemen. Herkennen jullie ze? Het zijn de bloemen van de Flower Power bij Valerie
























Wat vinden jullie ervan?
Ik vind ze wel geslaagd, maar een beetje te jong voor mijn leeftijd. Ik weet dus nog niet zo heel goed wat ik er ga mee doen. Waarschijnlijk ga ik ze weggeven. Zal eens nadenken aan wie ik ze kan geven die daar content zou mee zijn... 

En de postbode stak hier een paar dagen geleden weer een envelop in de bus met moois in. 


Deze kwam van Hannie. Ik kreeg weer hele mooie kaarten van haar voor mijn verzameling










Het is al de derde keer dat Hannie mij kaarten stuurt. En telkens valt mijn mond open. Ik ben zo jaloers op haar mooie stiksels. Wie haar mooie quilts wil bewonderen moet zeker eens bij haar blog langsgaan. 
Hannie weer heel hard bedankt. Jouw ruilpakje is onderweg... Want jij weet dat al, ik hou evenveel van iets geven dan van iets krijgen... 

Wie nog mooie handgemaakte kaarten wil ruilen voor iets van mij: stuur mij maar een mailtje, want ik wil er nog heel veel bij en vind dit ruilen zooooo  leuk... 

Ondertussen ben ik begonnen aan de ponchette waar ik het patroontje van gewonnen heb. Dit wordt een prachtig ding...  En tussendoor verder mijn half afgewerkte spullen onderhanden nemen.... 

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee hel geslaagde tassen geworden: de ene chique, de ander speels. Mooi gedaan!
    De kaarten zijn werkrlijk prachtig! Je verzameling groeit gestaag, he ;-)
    Ik ben heel benieuwd naar je ponchette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel knap die handtas voor je dochter en met de andere kan je zeker een jong meisje blij maken. Die kaartjes vind ik super. Ik ga zeker eens kijken op haar blog. Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tassen zijn gewoon zo tof!
    Heel gezellig om mee rond te toeren.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tassen gemaakt, ik ben fan van het turnzakje, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets fijner, dan dat er weer iets echt klaar is, en zo mooi, deze tassen, vooral de zwarte is een beauty!
    En dank voor je complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de zwarte tas met de bloemetjes, vind ik helemaal geweldig, leuk idee, zoiets moet ik ook eens gaan maken !
    liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine