zondag 3 november 2013

Pakjes en envelopjes voor swappen en bedankjes

De laatste weken gingen hier veel pakjes en envelopjes de deur uit. 

Ik begin met de meer dan geslaagde swap die ik deed met Lianne van Eigenwijzz.  
Lianne vroeg op haar blog wie zin had om eens iets te ruilen... Ik was er als de kippen bij...

We mailden wat heen en terug om af te spreken wat we elkaar zouden opsturen. Ik vroeg een paar Paaskuikentjes die ik op haar blog gezien had en zeer mooi vond. Lianne vond het raar om Paaskuikentjes te maken terwijl iedereen toch al aan de Kerstversiering begint te denken. Maar ze heeft ze toch met plezier gemaakt voor mij. 

En hier is het pakje dat ik van haar mocht ontvangen. 












In het pak zat deze grote, mooie envelop.

En toen ik de envelop opende, viel mijn mond open... Twee zakjes van die mooie kuikentjes zaten erin. Ik had er een paar gevraagd, maar zoveel... En zo lief en mooi. Ze waren kleiner dan ik mij had voorgesteld. Eigenlijk de perfecte maat om in de Paastakken te hangen. Zo klein, en toch zo mooi perfect afgewerkt. Dat vraagt geduld en tijd...  Ik ben zo blij dat ik voor deze kuikentjes gekozen heb... 






















En in het rode zakje zat nog een geschenkje. Een mooi hart gemaakt van puzzelstukjes. 



Nogmaals bedankt Lianne voor de mooie geschenkjes.

Ondertussen is mijn pakje ook al toegekomen bij Lianne. En ze liet mij weten dat ze ook zeer blij is.  Hier is het berichtje op haar blog



Ik maakte enkel een foto van het pak. Lianne wou graag een zelfgemaakt boekje van mij. Ze liet mij weten dat ze houd van groen en rood met witte bolletjes... 

Ik maakte speciaal voor haar het bovenste boekje van dit stapeltje. Ik gebruikte daarvoor het zakje dat ze mij opstuurde. En verder nog een paar boekjes uit de stapeltjes in mijn vorig berichtjeVoor de volledige inhoud zullen jullie dus bij haar moeten gaan kijken. 




En ook deze pakjes gingen hier allemaal de deur uit. 
















De meeste zijn voor mensen die mij mooie kaarten stuurden voor mijn verzameling
Er zijn er al toegekomen en er zijn er nog van onderweg. De post kreeg dus veel werk van mij. En ook man, want hij maakt al die doosjes voor mij.

3 opmerkingen:

  1. Alleen de pakjes zien is een feest! Wat zullen de ontvangers blij zijn.
    En ook jou gekregen pakje is heel geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, zoveel pakjes!
    en de kuikentjes zijn echt wel super!!!! anders hang je ze maar in de kerstboom deze keer (moet je niet zo lang wachten tot Pasen) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine