zaterdag 28 februari 2015

Mysteriehaken

Deze winter deed op een Facebookgroepje mee met het Kerstmysterie. Eindelijk heb ik mijn laatste figuurtje samengestoken. En was meteen ook het mooiste. Hij meet 18 cm. Zo een mooie lieve, leuke sneeuwman. Zolang het niet echt beter weer is mag hij van mij hier gerust nog een poos op de kast blijven staan. 




En hier de vorige figuurtjes, nr.1.




De nr. 2 haakte ik 2 maal omdat mijn zoon hem graag in zijn kerstboom wou.


En hier de nrs. 3, 4 en 5.

Nu zijn ze daar begonnen aan een Paasmysterie. Deze ga ik ook meedoen. Dus er komen binnenkort wat Paashaaksels langs.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds! Die zijn alvast klaar voor december :-)
    Ik ben benieuwd naar de Paashaaksels (jij waarschijnlijk ook ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotjes!
    IK kijk al uit naar de paasmaaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Jeanine,

    Ze zijn heel lief en schattig.
    Ben al benieuwd naar de paashaaksels.

    Groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze weer mooi geworden ben benieuwd naar de paashaaksels maar dat zal ook wel weer mooi zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,wat zijn ze leuk..
    ben eigenlijk ook wel benieuwd na de paashaaksels ..
    een fijne en creatieve maand
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan heb je een mooie verzammeling van wintericonen. Leuk gemaakt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn geweldig! Wat een plezier zal je hebben gehad met het haken.
    Volgende maand al Pasen, dus dat wordt doorhaken, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine